Not my day!

 Idag är det inte min dag... Vaknade inatt och var helt genomsvett. Fick vända på kudden för den var plaskblöt där jag hade legat. Gick upp och kissade och Costas torkade upp tre bajshögar. Maddie hade skitit lite kan man säga, men å andra sidan så gnällde hon ingenting på hela natten och hon hade inte kissat på sig heller. Hur som helst slog jag på fläkten och det fick jag betala för imorse... Jag måste ha blivit väldigt kall när jag först var så svett och sedan slog på fläkten. För jag vaknade och kunde knappt röra mig. Sån jävla nackspärr hade jag! Fy fan... Det gör fortfarande ont men är lite bättre iaf.
 
Som om inte det räckte känns det som jag har gjort världens workout pass. Jag har träningsvärk i rumpan och ryggen och jag har inte gjort någonting speciellt :O Deprimerande om jag börjar bli så otränad så man får träningsvärk av att bara vara...
 
Men det roliga är inte över än. Nu kommer vi till magen som har sagt upp sig. Fick akuta kramper imorse och det kändes som jag skulle (ursäkta ordvalet) skita, spy och svimma samtidigt. Härligt värre... Så just nu känner jag mig extremt sunkig och äcklig. Bara längtar efter en dusch.
 
Imorn hoppas jag på att kunna gå till stranden en sista gång och sedan måste jag packa mina saker eftersom vi måste ta med de till butiken på onsdag. För på kvällen åker jag till Aten. Det känns väldigt konstigt att det bara är två nätter kvar här på Kreta tills jag börjar bege mig hemåt. Har trots allt varit här i lite mer än 6 månader nu totalt. Det känns ju som hemma oxå. Men jag ser framemot allt roligt som väntar mig hemma :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0