Vilken knasig dag!

Den här dagen blir bara knasigare och knasigare :P Tidigare idag kom det in ett ungt par ifrån Skåne. Så jag började prata svenska med de och jag sa att jag hade bott i Hässleholm i ett år. Då började de skratta eftersom de oxå var därifrån och jag sa att jag hade bott i Vankiva. Och då visade det sig att killen oxå jobbade i Vankiva och han hade tydligen sett mig när jag jobbade hos Carina Brink men jag var mörkhårig då :P haha lustigt vad världen är liten :P

Och nu för ca 15 min sen kom en danska och finska in i butiken och undrade om jag kunde vara hårmodell nästa söndag. Det är tydligen massa danskar som ska vara hårmodeller och man får håret, klippt, färgat och stylat gratis om man vill. Och om jag uppfattade det hela rätt så skulle vi vara på någon strand. Kl 08.00 ska vi mötas upp och sen vid kl 12.00 är det klart. Spännande och roligt :P Här är hemsidan till företaget som anordnar allt http://www.idhair.dk/idd58.asp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0