Trötta familjemedlemmar...

Igår kom som sagt mina föräldrar och jag åkte till deras hotell och hälsade på efter jobbet. Då åt vi alldeles för mycket choklad och ostbågar! Och till middag hade vi lite småplock med tomater, fetaost, grillad grekisk ost som var som halloumi fast godare, lite olivkorv, svarta oliver och rödlök. Vi hade jättetrevligt men de var lite trötta efter resan.

Imorse var tanken att vi skulle gå på den öppna marknaden i Chania men när jag ringde mamma vid halv tio och frågade om de var påväg upp till bussen så låg de fortfarande och sov. Så det blev inget av med den marknaden :P Jag gick istället ner och åt lite frukost med de och sen gjorde vi oss ordning och åkte till hamnen eftersom jag skulle jobba.

Så det blev en liten snabbrunda påvägen ner till hamnen och där träffade de C och hans familj. Mamma gjorde även fiskspa och pappa och marcus tryckte 3 stycken tröjor. Sen åt de lunch bredvid oss och jag satt med när vi inte hade kunder. Väldigt trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0