Tillbaka på Kreta

Nu är jag tillbaka på Kreta igen och jag har varit extremt dålig på att uppdatera här! Men jag har helt enkelt prioriterat annat! :P
Det var iaf väligt mysigt hemma och vädret var riktigt bra! På lördagen bakade jag massor till Fredriks födelsedagsfika och kl 15.00 kom släkten och vi fikade. Det var väldigt uppskattat! På kvällen var jag ute på en långpromenad med min lilla Stella. Gud va jag har saknat henne och hon har saknat mig med!
På söndagen var det riktigt fint väder så jag slipade och oljade utebordet och en stol hann jag med, sen putsade jag lite fönster, planterade ut massa tomatplantor och så låg jag en stund i solen! Vi sjöng även för Fredrik eftersom det var hans riktiga födelsedag :)
På kvällen åkte jag in till Debaser Medis för att se på Am Byth i finalen av Emergenza. De gjorde ett riktigt, riktigt bra gig och publiken var med på noterna! Tyvärr räckte det inte hela vägen men de ska vara nöjda ändå!
I måndags var jag en sväng i forum och fixade lite ärenden och handlade lite mat till middagen eftersom det var sista kvällen hemma. Det blev grillat och det var supergott!
Igår gick flyget 07.00 från Skavsta så jag var uppe med tuppen och var därför som en zombie när jag kom till jobbet. Sen blev det raka spåret i säng när vi kom hem så jag somnade väl strax innan tolv. Och nu har jag precis gått upp och jag känner mig så sjukt seg! Hade tänkt gå ut och springa lite men det får bli imorn om jag orkar gå upp innan vi ska åka på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0