Stadsvandring

Idag har jag och familjen gått en sväng i stan och sen ner till hamnen. Jag har äntligen köpt ett par nya löparskor! Ett par puma running blev det, ska lägga upp en bild på det sen. Riktigt sköna är det oxå! Hoppas bara att de inte ger alltför mycket skavsår i början. Vi ska nämligen gå en 16 km lång promenad genom Samaria på onsdag. Men med tanke på att mina andra löparskor redan ger mig skav pga att det är trasiga så kan väl detta ändå inte vara värre...

Ikväll ska jag och Michelle åka till min familjs hotell och vara med på en Kretans afton. Vi var med på den förra året med och det är riktigt roligt. Man äter god kretansk mat och självklart är det den traditionella dansen oxå! Det blir nog kul iaf! Så vid 18.00 måste jag gå från jobbet idag för det börjar kl 19.00 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0