Segt......

Idag är det en riktigt seg dag...Det är knappt några turister nere i hamnen och solen steker och gör en sådär lagom seg! Jag började iaf dagen med att springa en runda. Det var lite trögt nu när jag inte sprungit på ett tag och det är ju aldrig roligt att springa i uppfölrsbacke med stekande sol... Men det känns skönt efteråt iaf :)

Jag hoppas att det kommer lite mer folk under kvällen, annars kommer jag väl somna här! Igår kväll somnade jag i soffan när jag var påväg för att borsta tänderna. Sen när jag vaknade så hade hela högersidan av kroppen somnat och jag kunde knappt röra mig. Det kändes som att jag var förlamad! Skitäckligt :O Som tur var släppte det ganska snabbt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0