Seg dag...

Denna dagen har verkligen varit fruktansvärt seg! Vi var i butiken 08.30 eftersom ännu ett kryssningsfartyg med 4000 passagerare skulle komma. Men inte såg man speciellt mycket av dessa turister. Helt dött! Sen är jag lite trött och seg idag oxå plus mensvärk på det. Så detta har inte direkt gjort att dagen känts lättare heller.
Nu är jag iaf hemma sen 2 timmar tillbaka ungefär. Jag har lagat omelett med bacon och champinjoner till middag. Hade även lite rivna morötter och vitkål med pressad citron till. Riktigt gott var det :) Har även hunnit tvätta en maskin tvätt så det känns skönt! Nu ska jag ta undan disken sen sätta mig i soffan och se på film tills C kommer hem! Imorn ska jag upp tidigt igen för att vara hårmodell! Så förhoppningsvis har jag fint hår imornkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0