Namnsdag!

Idag känner jag mig inte så jättefräsch tyvärr. Förkylningen har blivit värre och det är så förbannat irriterande när man är täpp i näsan men samtidigt har rinnsnuva. Usch och fy för förkylning!
Idag är C sin namnsdag och det firas som när vi firar födelsedag ungefär. Det är iaf viktigare och större än födelsedagen. Så idag har han delat ut bakelser till alla som har kommit förbi och grattat. Det är så det fungerar iaf, man bjuder andra när man har sin namnsdag :P Jag åkte hem vid halv åtta på kvällen för jag kände mig rätt mör då efter dagen. Vi får se när C kommer hem, han skulle förbi en sväng på Klik för att bjuda på en shotrunda och sen är det en av tjejerna om jobbar där som oxå har sin namnsdag så de skulle fira de med. Hur som helst så väntar det hemgjort chokladmoussé när han kommer hem. Jag är dock inte jättenöjd med den. Gjorde efter ett recept med 2 rutor mörk choklad, 2 msk grekisk yoghurt och 2 msk grädde. Den smakar inte så sött utan lite åt yoghurthållet. Men det kanske blir bättre när jag toppar den med hackade hasselnötter. Den är iaf inte äcklig av det lilla jag provsmakade, men inte typisk chokladmoussé så det förvånar mig inte om finsmakaren tycker det smakar äckligt! haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0