Mors dag

Denna dagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig...Jag gick upp och skulle göra mitt te men det slutade med att jag hamnade på toan med extrem magknip, kallsvettningar, illamående och 3 svimmattacker som jag dock lyckades häva genom att ligga på golvet. Så det blev inget av med att springa med pappa på morgonen.
Efter ett tag mådde jag iaf bättre och jag fick skjuts ner med C till hotellet där min  familj bor. Vi hade tänkt att vi skulle gå till stranden men det var så molnligt på förmidadgen så vi bestämde oss för att gå hem till mig och C istället för att se hur vi bor.
När vi kom hem gav vi C´s mamma en present som mamma och pappa tagit med. Det var en kosta boda ljusstake. Det passade väldigt bra eftersom det är mors dag idag här. Sen blev vi bjudna på lunch och C´s pappa kom oxå hem för att äta med min familj. Vi åt jättegod mat och glass till efterrätt!
Efter maten gick vi tillbaka till hotellet och låg på stranden och solade och badade i nästan 2 timmar. Efter stranden var jag ute och sprang 12 km på 60 min. Det kändes skönt! Sen åt vi lite middag och såg på The Notebook. Jag missade dock slutet eftersom C kom och hämtade mig efter jobbet. Så nu är jag hemma och har druckit en kopp te och ätit lite choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0