Kaffeförbud!

Jag har varit lite dålig på att blogga de senaste 2 dagarna, har helt enkelt bara inte blivit av! I måndags var vi ute en sväng med båten på morgonen och fiskade lite. Vi fick inte så mycket fisk men det var skönt att slappna av en liten stund! (Bilder kommer ev ikväll).

Igår hade jag en dålig dag. Det började med att jag vaknade och var sjukt trött och seg. Sen skulle jag ta en tidigare buss in till stan för at köpa ett par nya jeans. Men tror ni att bussen kom? Nej klart den inte gjorde... Så jag fick vänta på min vanliga buss och hann därför inte köpa några jeans innan och självklart hade jag inte med mig några långbyxor till kvällen.

Påvägen ner till butiken så köpte jag en frappe cappuccino för att vakna till lite. Och jag vet sen tidigare att jag inte tål att dricka kaffe med min magkatarr. Så efter att den var uppdrucken (den var trots allt väldigt god!) så började jag må piss...Jag blev skakis, yr, mådde illa och jag ångrade att jag druckit den... Och jag mådde dåligt i princip hela dagen och sen mådde jag illa på natten och vaknade några gånger och trodde jag skulle spy. Det är fantastikskt med magkatarr... Så nu har jag kaffeförbud!

Men jag köpte ett par nya jeans och en tröja på eftermiddagen iaf! Bild på de kommer senare! :) Fina var det iaf!

Idag mår jag bättre och vi har riktigt varmt och skönt! Snart kommer familjen ner och hälsar på oxå, bara 2 dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0