1 maj...

Tiden går fort! Det är redan första maj och jag har varit här nere i en månad nu! Det börjar bli riktigt varmt nu om dagarna och den största skillnaden är att det börjar bli varmt på nätterna oxå. Om tio dagar kommer min familj ner och hälsar på! Det ska bli jätteroligt att träffa de igen :) Pratade en liten stund med de på skype igår då var de på valborgsmiddag hemma hos min mormor och morfar. Min moster, kusin och hans flickvän var oxå där.

Jag väntar med spänning på att det ska bli den 12 juli för då får jag veta om jag kommer in på högskolan. Jag har som sagt sökt till psykologprogrammet och jag är nervös för om jag kommer komma in eller inte. Om jag inte kommer in lutar det åt att jag åker till Tyskland och jobbar med hästar igen. Men jag känner mig motiverad till att plugga så jag håller tummarna! Jag ska även skriva högskoleprovet i höst och sedan söka till polis i vår. Det är ju rätt svårt att komma in där men det är värt ett försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0