Wish me good luck!

Godmorgon!
Idag mår jag faktiskt lite bättre, jag känner mig faktiskt inte helt som en klubbad säl! Men förkylningen är förstås en aning överhängande men det är åt rätt håll iaf! Idag tänkt jag att jag skulle försöka våga mig på att färga min utväxt. Jag har faktiskt en blond färg här hemma och jag får se om det blir bra annars blir det väl kanske ett panikbesök hos frissan imorn haha. Men jag tror nog att det blir ganska så bra ändå!

Jag tänkte även att jag skulle försöka röja upp lite i mitt rum och faktiskt se över lite grann vad jag har och vad som jag ska ha med mig ner till Kreta. Det är ju en hel delö skor att gå igenom... Sen är det ännu en dag med massa sol så jag ska försöka ta mig ut en sväng med hundarna oxå!

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0