Vårkänslor!

Idag har jag verkligen riktiga vårkänslor! Det är underbart väder ute med sol och den värmer verkligen! Jag har precis ätit lite lunch efter att ha varit i stallet och ridit Donne. Det gick väldigt bra idag, han börjar bli riktigt fin att rida :)

Snart ska jag ge mig ut på en liten hundpromenad innan jag packar mina träningskläder och städar lite. Kl 14.30 ska jag ta bussen in till stan och lämna in min ena ridstövel hos skomakaren för dragkedjan lyckades gå sönder idag. Den har iof varit påväg länge men nu gick den söänder helt. Efter jag lämnat in den ska jag åka till gymmet och gå på ett spinningpass med pappa. Jag har en känsla av att kommer tycka det är skitjobbigt! Men det är kul att prova på något nytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0