Sick...

Fy fan va jag mådde dåligt igår. Det började med att jag åt lite frukost vid halv fyra på morgonen eftersom jag skulle jobba. Men efter halva fick jag världens magkatarr så jag var tvungen attr lägga mig på soffan eftersom jag höll på att svimma... Men där hade jag ju inte tid att ligga hela dagen så jag klädde på mig och körde iväg för att möta upp Michelle. Och när jag satt i bilen fick började det att tjuta i öronen igen så jag var tvungen att stanna vid en busshållplats så jag inte skulle svimma.

Jag kom iaf fram och mötte upp Michelle och när vi nästan var framme i Slagsta fick vi stanna vid väggrenen för jag var tvungen att kräkas. Efter det mådde jag mycket bättre och vi började lasta in bröd. Allting gick rätt bra och jag kände mig bara lite seg. Men när vi nästan var klara i första butiken höll jag på att svimma igen så jag fick sätta mig i lastbilen. Jag försökte sen äta en banan men den kom upp lika snabbt igen så vi bestämde att det var lika bra att jag åkte hem.

Sen låg jag däckad på soffan och fick feber och kunde inte äta eller dricka något förran på kvällen då jag fick i mig lite blåbärssoppa och lite baguette. Sen sov, sov och sov jag i över 12 timmar och idag har jag ingen feber och jag kan äta. Jag har däremot fortfarande magkatarr så det gör rätt ont i magen emellanåt...

Men jag har iaf lyckats ta mig upp till stallet och mockat och tömkört lilla Stella i det fina vädret :) Men mer än så blir det nog inte idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0