Seize the day!





Jag är precis inkommen från en jättemysig eftermiddags/kvällspromenad med min mamma och alla tre hundarna. Vi var ute och gick 5km och det är svårt att säga att det inte är vackert här ute! Det är 4 av 5 toast verkligen!

Idag känns det som jag har hunnit med mycket trots att det mesta var emot mig och Michelle på jobbet idag. Det var alltifrån småsaker som välte eller helt enkelt inte ville samarbeta. Men pricken över i:t var när centrallåset till lastbilen slutade fungera och enda sättet att ta sig in var att öppna med nyckel men då gick larmet igång... Som tur var hade vi bara Coop Forum kvar vid Värmdö marknad och vi var nu på Willys i Mölnvik. Hur som helst fick vi köra hela vägen till Coop med blinkade lampor och ett jävla tjutande... När vi kom fram kom en från personalen ut och trodde att det var inbrott i någon av personalbilarna. Men det var bara vi som kom, haha...

Jag har även ridit lilla Stella idag (Agnes lilla ponny). Det var riktigt skönt vårväder när vi var ute, det saknades dock lite sol men man ska inte klaga! :D

Nu ska jag ta och hjälpa till med middagen sen blir det nog till att titta en öiten sväng på tv innan jag somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0