Seg som kola...

Jaha då var det alltså lördag idag och jag är ledig... Det här med att vara ledig är inte helt min grej asså :P Jag har ingenting speciellt att göra förrän ikväll då jag ska på semifinalen av Emergenza. Och det är många timmar kvar tills dess!!!

Jag, Mackan och pappa har precis varit ute en sväng med hundarna och jag känner mig verkligen jätteseg i kroppen idag. Jag hade tänkt att jag skulle springa en sväng men det blir nog inte än på ett tag för jag känner mig även tung i huvudet. Väldigt konstigt...Jag hatar verkligen när jag känner mig slö, då blir jag bara mer stressad över att jag inte gör någonting.

Så jag får se vad jag ska hitta på helt enkelt för jag kan ju inte sitta innee hela dagen direkt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0