Rensa ut gammal skit!

Dagen började med en morgonpromenad med hundarna medan solen höll på att gå upp. Riktigt fint var det! Idag tog jag faktiskt på mig mammas broddar innan jag gick ut för det är bra svårt att hålla balansen när man har tre hundar att hålla reda på oxå!

Jag har precis ätit lite fil med banan i och dagens projekt är mit sovrum... Det är verkligen kläder och resväskor ÖVERALLT... Jag måste försöka strukturera upp det hela lite grann. Det finns nog en del kläder som jag kan rensa ut oxå, känns som att det är en stor rensa-ut-allt-som-du-inte-använder-dag idag. Dock brukar det bli så att jag börjar i fel ände och när dagen är slut har jag bara rivit fram ännu mera skit och det är mer stökigt än vad det var när jag började. Men förhoppningsvis blir det bra iaf! Jag ska ta en före och efter bild så får ni se om jag lyckades eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0