Oh my god...

Vilket jävla bakslag med vädret kort sagt. Riktigt aprilväder var det idag. Jag trodde inte riktigt på va det sa på radion när de sa att det skulle snöa. För när jag vaknade på morgonen var det sol ute på Djurö men det varade inte speciellt länge. För när vi var påväg in till skolan med Fredrik började det snöa och det blev inte bättre utan bara mer och mer.

När jag hade gymmat klart snöade det fortfarande och det blev ännu värre när jag satt upp på första hästen för dagen... Usch vilken snöstorm det var. När jag red andra pållen blåste det bara så då gick det att härda ut lite bättre. Bra gick det iaf med båda små pållarna (Yster och Donne).

När jag kom hem från stallet fortsatte jag och mamma att röja! Vi är inte klara med vi har kommit en bit på vägen med kontoret!

Snart ska jag ta en kopp te och se på 2 1/2 men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0