Ny vecka...

Usch va jag känner mig seg och slö i kroppen. Jag förstår inte vad det är för fel, jag har mer eller mindre varit såhär sen i lördags morse. Imorse när jag va på gymmet hade jag i princip ingen ork alls. Jag fick verkligen anstränga mig själv för att inte sluta och gå och duscha. Men det blev ett styrkepass iaf, dock inte alltför tungt!

Igår hade jag verkligen en slappardag. Jag gjorde typ ingenting vettigt alls! På kvällen hade iaf jag coh Dennis skräckfilmsmaraton med Paranormal Activity 1 & 2. Riktigt äckliga filmer de där och självklart lyckades pappa rycka upp dörren till sovrummet i en läskig sekvens. Man kan säga att jag fick hjärtat i halsgropen och Dennis med :P Ikväll blir det förmodligen att vi ser 3:an oxå. Den har jag faktiskt inte sett än så vi får se om den är lika bra som de två första.

Nu ska jag byta om till stallkläder och åka upp och tömköra Donne! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0