Myslunch!



Har precis kommit in från en liten hundpromenad med min mamma och moster. Och jag är fortfarande jättemätt efter lunchen hos mormor och morfar. Det var baguetter, ägg, kyckling, crabsticks, olika sorters grönsaker, ris och tsatsiki. Jättegott var det! Till efterrätt var det hemgjord äppelkaka med hasselnötter och hegjord paj med blåbär, hallon och björnbär. Till det fick vi vanlijsås eller grädde.

Just nu är jag verkligen sjukt rastlös och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det kryper i kroppen för det känns som att jag inte har gjort någonting. Det enda jag gjort är typ sprungit 5 km imorse men sen dess inget så nu blir jag snart tokig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0