Mage + innehåll till salu!

Jag börjar seriöst undra hur min symfoniorkester egentligen fungerar nere i magen... Är det inte magkattaren så är det en cysta som spricker och är de ingen cysta så är det äcklig jävla mensvärk! Jag tror jag blir tokig!! Jag fick till och med avbryta på gymmet idag för jag fick så förbannat ont. Det blev bara en halvtimme på löpbandet så det var ju inte så mycket att komma med direkt... Som tur var släppte det efter att jag duschat och gått till bilen (eller ja det släppte så pass mycket att jag kunde köra). Så när jag kom hem tog jag två ipren, åt lunch och la mig på sängen en halvtimme. Sen var jag okej för att åka upp till stallet.

Jag har ridit en sväng på Donne och sen följde jag även med Jeanette när hon tränade för Lena Lilja på Fågelbro. Felix var lite trött efter hoppningen igår men gick riktigt bra på slutet av passet! Roligt att se :)

Nu har jag som sagt precis kommit hem ifrån stallet och ska snart äta lite middag. Känner mig en aning mör efter dagens kramper och jag sov även väldigt dåligt inatt igen... Hoppas att jag kan somna i lite vettigare tid och slipper massa konstiga drömmar inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0