Lill-Lördag!

Idag har det varit ett helt underbart vårväder ute! Och det ska vara lika fint de kommande dagarna, jag älskar det! Har även hunnit med mycket idag, lite beror de nog på vädret ändå för man får så mycket positiv energi! :)

Började dagen som vanligt med ett bra pass på gymmet sen åkte jag hem åt lunch och gick med hundarna. Sen åkte jag upp till stallet och red Donne, han var riktigt fin idag, kanske hade han lite vårkänslor oxå :) Sen kom veterinären och vaccinerade och jag gjorde klart det sista och åkte hem. Jag och mamma kom hem samtidigt och gick med hundarna, åt mellis och sen åkte vi till Mölnvik för att storhandla.

Nu har vi precis avslutat middagen och Dennis har precis varit här och lämnat biljetterna inför semifinalen i Emergenza på lördag. Ni har väl inte missat det?

Snart blir det en kvällspromenad innan Greys Anatomy :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0