Klantarsel!





Ibland undrar jag verkligen vart jag har tankarna någonstans...Om man stoppar in en temugg i mikron med en sån där boll man har lös-te i så är det inte alls så bra. För det första ska man inte köra saker av metall/järn i mikron och för det andra blir det stört varmt. Och om man då tar ut muggen efter 90 sekunder och börjar hålla på med annat så har man 2 minuter senare glömt bort att man hade den i mikron och tar sedan tag i den för att ta upp den. Då bränner och svider det som satan och det lämnar fina runda, lite rostfärgade brännmärken på tummen och pekfingret! Fantastiskt smart där Madelene....

I övrigt har dagen varit bra. Gjorde några ärenden på fm och var på gymmet. Sprang bla 5 km på 23 min idag. Det börjar ta sig nu :) Sen kom jag hem och jag och Mackan var ute på en långpromenad med hundarna i det fina vårvädret. 7 km blev det så det var ett par trötta hundar när vi kom hem :) 

Nu har vi precis avslutat en middag med grillat! EXTREMT gott!!! Snart blir det till att bänka sig i soffan och se på något bra och provsmaka de nya ballerinakakorna som är fyllda med chokladkräm :) Det tycker jag att jag förtjänar efter dagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0