Kallt!

Usch nu är det riktigt kallt ute igen! Så fort solen går ner om dagarna så blir det ju riktig vinterkyla igen. Imorse var det -9 grader och på dagen var det +10 grader. Lite skillnad kan man ju säga!

Under eftermiddagen så har jag och hundarna varit nere i Stavsnäs och gått med Dennis en sväng. Då var det iaf sol fortfarande! Riktigt skönt bortsett från att fötterna blev kalla när man gick på denna isgata...

Sen när jag kom hem igen åt jag lite mellis med mamma och Mackan som kommit hem. Sedan bytte jag om till stallkläder och åkte och hämtade upp Agnes för att sen åka upp till Skaft för att provrida Donne. Jag ska hjälpa till med honom nu när hans ägare ska operera foten och blir bort från ridningen i 3 veckor. Det gör mig verkligen ingenting för han var hur mysig som helst att rida! En riktig "Madde- häst". Så det ser jag framemot :)

Nu är det snart dags att äta lite middag och sen ska jag se om det går någon bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0