Just take a look at the world around you...

Det är helt otroligt att vi har haft så extremt fint väder i såhär många dagarn nu! Iof ska det bli lite sämre nu onsdag och torsdag men sen ska solen titta fram igen. Jag älskar iaf detta väder. Typiskt att man itne ska känna sig helt frisk bara men det tar vi inget extra för!

Imorse när jag var ute med hundarna och vi var påväg hem skulle jag ta en annan väg över tomten för det var sån himla isgata. Men då trodde de att vi skulle gå till min mormor och morfar (för där får de alltid godis så de vill gärna dit!!). Så jag kan säga att jag hade inte så mycket att säga till om när det släpade mig till deras hus. Men det gjorde ingenting för det resulterade i att de fick godis och jag hade en trevlig pratstund med min morfar :)

Sen har jag varit lite duktig och tvättat 2 maskiner tvätt :) Nu ska jag snart äta lite lunch sen blir det en sväng till stallet lite senare för att rida lilla Donne :) Har jag tur hinner Jeanette blir klar med sitt pluggande så får jag lite sällskap! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0