Jaha då blev det kväll!

Jag vet inte riktigt hur det gick till men helt plötsligt blev klockan halv åtta! Jag åkte hemifrån halv två och 6 timmar senare sitter jag här! Det har iaf gått bra med Donne uppe i stallet. :) Himla mysig kille det där! Sen när han var färdigriden langade Jeanette Stella till mig så jag trimmade lite på henne oxå. Det är så himla roligt att rida igen. Men mina fötter var bra kalla sen efter 2 timmar i ridstövlar!

När jag precis skulle sätta mig i bilen ringde mamma och undrade om jag inte kunde hämta upp min kusin Frida vid bussen och köra hem henne. Så det blev bara till att åka hem och byta kläder och sedan plocka upp henne. Sedan blev jag fast med en varm choklad under en värmefilt i soffan. Trevligt, trevligt! Vi halv sju tiden skjutsade jag ner henne till Klockaregården för hon skulle på någon teater där. Och sen körde jag hem och började laga mat!

Och ja, nu är maten snart klar och då ska jag äta! Sen blir det soffan för jag är trots allt inte helt frisk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0