Härliga väder!



Just nu är det verkligen underbart väder och det har det varit i flera dagar! :D Typiskt nog orkar jag inte vara ute speciellt mycket. Nu har jag istället fått en riktigt vårförkylning och det känns som att jag nyser konstant.

Idag har all min energi gått åt till att frisera skägg, sadel, klippa klor, bada, rensa öron och borsta tänderna på min lilla afghan tjej Hon är hur mysig som helst just nu. Som en riktig liten dunboll!

Igår vet jag inte hur många filmer jag såg på. Men jag såg bla. den senaste Pirates filmen. Den var bra tycker jag, dock inte som de andra men helt klart sevärd!

Imorn hoppas jag på att min förkylning ska vara åt det bättre hållet så jag orkar hålla lte högre tempo och göra lite mer saker. Det går mig på nerverna att vara sjuk! Hara inte varit såhär sjuk på över ett år :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0