Godnatt...

Den här dagen har jag känt mig trött och seg och tung i huvudet hela dagen... Men jag har ändå fått en hel del gjort. Jag har tömkört Donne och det gick jättebra, han var verkligen fin :) Hade Elin och lilla Tindra som sällskap upp i stallet ett tag så det var mysigt!

Sen kom jag hem och då började mamma och jag att rensa ur garderober och klädkammaren. Vi har slängt ut 7 fulla sopsäckar med gamla kläder, skor och annat skräp. Helt galet! Imorn ska vi köpa fler sopsäckar för de tog slut och vi är inte klara. Jag fattar inte hur mycket man samlar på sig genom åren.

Nu har jag precis kommit in från en kvällspromenad med mamma och jag ska faktiskt gå och lägga mig för jag är svintrött och seg. Imorn blir det gym igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0