Godnatt!

Har precis sett klart på 2 1/2 men och ska ta och göra mig klar för sängen. Jag är sjukt trött och seg och jag förstår verkligen inte varför!! Börjar fundera på om jag håller på att bli sjuk men jag är varken snorig eller har feber :/ Kanske har jag lite järnbrist?

Tömkörde Donne idag och han var jätteduktig! :) Jag hjälpte även Jeanette och Linda lite grann. De kämpade på bra :) Sen såg jag på Paranormal Activity 3, den var inte lika läskig som de andra men fortfarande äcklig :P

Har även varit hemma hos Frida och hjälpt henne att lägga om ett sår på den ena katten. Det är ganska så varigt men jag hoppas att jag får ordning på det nu. Nej nu orkar jag inte vara vaken längre!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0