Fucking Friday :)

Det känns verkligen som att denna fredag har haft ett bra flyt hela dagen bortsett från en parkeringsautomat som inte vill checka ut mig så jag fick ringa jouren... Men annars har det varit riktigt bra. Jag vaknade halv sex av mig själv och var pigg så jag gick upp ganska så snabbt efter och åt lite frukost. Sedan städade jag lite i köket och gick ut med hundarna. Vid 07.15 satte jag mig i bilen med Fredrik för att köra honom till skolan och trafiken flöt på jättebra så vi var framme någon minut efter åtta redan och han börjar halv nio.

Sen åkte jag till gymmet (och det var inga direkta köer ens på essingeleden, helt otroligt!!!). Körde rätt mycket styrka och sprang 5 km innan jag åkte till Mölnvik för att handla lite mat. Kom hem strax efter tolv och käkade lite lunch, gick med hundarna och såg en helt sjuk dokumenträ om folk som har konstiga beroenden. Den ena kvinnan käkade rengöringsmedel sedan 30 år tillbaka och en annan ung tjej var solberoende. Hon solade solarium 3 x 20 min varje dag! Sjuka människor alltså...

På eftermiddagen har jag varit uppe i stallet och ridit ute en långtur på Donne. Vi klättrade massor så han kommer nog att sova gott inatt :)

Snart är det dags för lite middag och fredagsmys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0