Effektiv dag!





Shit va jag och mamma storhandlade, det tog aldrig slut! Vi kom hem med hur mycket mat som helst och bara nyttiga saker :) När vi kom hem packade mamma upp och jag började laga middag. Jag gjorde fullkornspasta med hemgjord pesto på persilja, valnötter, parmesan, vitlök, olivolja, salt och peppar. Jag hade även broccoli och tomater ner i pastan och jag kan säga att det blev verkligen lyckat! Toppat med lite riven parmesan och valnötter! Mums!

Efter middagen gick jag och mamma en sväng med hundarna och vi har precis kommit tillbaka. 5,4 km blev det! Riktigt skönt avslut på dagen, väntar bara på att förkylningen ska försvinna så jag inte känner mig så seg hela tiden!

Nej nu blir det sängen för imorn är det ridning och långfärdsskridskor på schemat *pust* :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0