Busy day...





Denna dagen har jag verkligen haft ett fullspäckat schema. Jag började med att göra degen till semelbullarna och medans degen jäste var jag och Marcus ute med hundarna på en rask promenad. När vi kom tillbaka var det dags att rulla bullar och sedan låta de jäsa ett tag till. Under tiden hann jag ladda en tvättmaskin och fixa undan disken. Sen när det var dags att grädda bullarna var det även dags att börja förbereda för blomkålssoppan jag skulle göra. För kl 12 skulle jag åka upp till stallet för att rida med Jeanette.

Ridningen gick bra, vi trimmade lite på banan som äntligen börjar att tina upp och det blev till och med sol under ridpasset :) När jag kom hem duschade jag och sen gjorde jag hemgjord mandelmassa och vispade grädde så jag kunde gära 2 semlor till Jeanette och gick sedan med de till henne.

När jag kom tillbaka var det dags att börja laga tacos eftersom Dennis skulle komma och äta med oss ikväll. Tacos blev supergod och till efterrätt blev det semlor framför melodifestivalen :) Inte för att jag är ett så stort fan av melodofestivalen men jag måste nog ändå hålla med om att det var rätt bidrag som vann!

Nu vänatas sängen för imornnbitti ska jag med Michelle till Botkyrka på hopptävling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0