Bakslag!

Det var sådär lagom roligt att dra upp rullgardinen imorse och inse att det var snöblandat regn ute och blåst! Det var till och med lite snö som låg på marken!!! Men nu har det avtagit och det regnar för tillfället bara. Med andra ord känns det helt okej att jag åker till värmen på tisdag. Ca 25 grader är det för tillfället, inte helt fel ;)

Har precis klippt mammas hår och vi ska snart åka och storhandla lite. Sen under eftermiddagen ska jag upp och rida Donne en sväng. Det skulle iaf vara lite uppehåll på eftermiddagen så jag håller tummarna för det! Hade även tänk att jag skulle ut och springa en sväng men det blir inte föränn efter stallet tror jag fr jag tänker faktiskt inte ge mig ut en regnet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0