Annanaspaj!



Har precis ätit lite annanaspaj med vaniljglass till. Första gången jag gjorde smördeg och första gången jag gjorde en paj med annanas oxå! Den bleev faktiskt väldigt god :)

Dagen har varit ganska så okej. Började med att köra Fredrik till skolan och hamnade i värsta bilköerna på 222 pga en olycka ca 100 meter innan skurubron. Det var sådär lagom roligt... Efter jag hade släppt av honom åkte jag till gymmet och körde ett ordentligt pass.

Sen har jag inte gjort så mycket annat roligt. Har dammsugit och skurat hela huset så det är fint :) Sen har jag sett en film och varit ute och gått en sväng med hundarna.

Nu ska jag se på Greys Anatomy som började för 15 min sen. Men som tur är spelar vi in det :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur ska vi klara oss utan dig? det är helt fantastiskt gott att få äta din mat och dina efterrätter. Jag är världens lyckligaste mamma som har en sån fin dotter som du :) puss puss

2012-03-14 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0