Äckligt väder...

Igår kändes det som torsdag och idag känns det som fredag så det är helt snurrigt i mitt huvud! Ikväll åt vi iof tacos oxå så det gjorde ju att det kändes extra mycket som fredag!

Detta vädret som har varit idag har verkligen varit konstigt! Ena stunden har det blåst och hängt regn i luften. Sen helt plötsligt så har det varit sol och nästintill vindstilla så man har svettats. Sen har det duggregnat, varit sol, ösregnat och varit regnbåge. Skumt väder... Som tur var hann jag tömköra Donne mannen innan det blev skitväder! Han var superfin idag och det märks att han tycker det är roligt! :)

Jag har faktiskt nästan packat klart all min packning inför Kreta nu. Det är bara lite småsaker som smink, gymkläder, plattång etc som är kvar. Sen ska jag även köpa med lösviktsgodis, turkisk peppar och sen har jag lovat C att ta med marabouchoklad. Så det är väl tur att jag har en del plats kvar i väskorna haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0