Dags att färga lite utväxt...

Imorse vaknade jag och var sjukt trött. Kändes som jag knappt hade sovit och kroppen var helt seg. Iof somnade jag väl inte förrän efter två någon gång inatt men ändå så seg brukar jag inte vara. Låg och tittade på en jättbra film tills C kom hem igår kväll och den var så spännande så jag blev alldeles svettig. En psykologisk thriller var det som jag inte kommer ihåg namnet på!

Har iaf sprungit en liten runda och styrketränat lite som vanligt på morgonen. På jobbet idag har jag faktiskt haft saker att göra nästan hela dagen. Mycket, mycket mer folk idag jämfört med tidigare dagara. Kan det ha något att göra med valet i söndags kanske? Hur som helst så klagar jag inte när jag har nått att göra! :)

Nu har jag precis kommit hem och hämtat Melina. Ska roa mig med att färga min utväxt nu. Det växer ganska snabbt mitt hår så C sa till och med för ett par dagar sedan att det börjar bli dags att färga det igen! :P Har även köpt en fotfil idag så jag kan få lite ordning på mina fötter!

Nu ska jag sätta lite fart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0