Stranden HELA dagen!

 
Idag har jag legat på stranden från kl 11.00 till 18.00! Riktigt stekigt varmt har det varit oxå! Har badat en hel del för att svalka mig och jag har även legat en del med huvudet i skuggan för att inte få värmeslag. Men skönt har det varit, lite långtråkigt förstås att ligga ensam men men...
 
När jag kom hem tränade jag lite styrka i ca 60 min. Har inte sprungit på 3 dagar nu så imorgon är det dags igen! Men man tappar lite motivationen när det är så himla varmt redan innan man börjat springa! Därför blir det lite mer styrketräning istället. Men jag ska försöka ta mig ut varannan dag iaf.
 
Till middag var jag så fruktansvärt sugen på hamburgare haha :P Så det blev en hemgjord hamburgare i ett salladsblad med gurka, rödlök, ost och majonäs. Iställlet för pommes gjorde jag hemgjorda morotschips till. Riktigt gott blev det! Nu ska jag sätta mig i soffan och se på tv tills C kommer hem! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0