Shh quiet, you might piss somebody off

Imorse var det sovmorgon till kvart över nio, det var riktigt skönt eftersom det inte blev så bra sömn pga att några grannar hade fest och det förde ett j*vla liv rent ut sagt! Men men hoppas de hade kul iaf!
Det har varit väldigt lugnt idag eftersom det är söndag och det mesta är stängt. Vi förväntade oss dock att det skulle vara lite mer folk under förmiddagen eftersom ett kryssningsfartyg kom in, men man såg inte mycket av de turisterna!
Varmt som tusan har det varit idag oxå! När jag åkte hem vid åtta så var det fortfarande 26 grader varmt ute! Skönt som bara den! :D Nu har jag precis ätit lite middag och ska ta och hoppa in i duschen! Imorn är det tydligen en röd dag för det firar något inom det ortodoxa. Har inte riktigt fått klart för mig vad det är men en röd dag är det iaf!
Dessa två bilder är från igår när jag satt i fisk-spat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0