Ny väska!

 
Igår köpte jag en ny väska som jag kan ha alla mina träningskläder i. Känns lite billigt att gå runt med kläderna i en plastpåse! Så jag hittade denna väskan för 16 euro alltså ca 140kr. Den är riktigt rejäl och man får plats med mycket i den så jag känner mig väldigt nöjd :)
 
Igår hann jag bara med at springa 5km på gymmet för det tog mig 1 timmes promenad att hitta dit... Vägbeskrivningen var inte så jättebra och jag hade glömt telefonen hemma. Men det blev ganska lagom eftersom jag gick så pass mycket innan och sen tar det 20 min att gå till jobbet från gymmet. Så gårdagens träning blev totalt:
 
Promenad: 80 min
Löpning: 5km med intervaller
 
Idag ska jag bygga på med lite mer styrka är planen och jag ska vara där i lite bättre tid :P Ha en grym fredag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0