Jag känner mig som en ny människa!

När jag var hemma i Sverige blev det en hel del muffins och choklad så speciellt mycket LCHF var det inte. Men sen jag kom tillbaka till Kreta igen har jag kört stenhårt på det och det är idag en vecka exakt. Jag märker redan skillnad och mår mycket bättre! Jag har starkare och högre puls, inga kalla händer eller fötter, ingen uppblåst mage, inga blodsockerfall, inget sug efter kolhydrater som glass, choklad, pasta, bröd etc och jag har mycket mer energi! Det är helt fantastisk för jag känner verkligen att hela min kropp mår så himla mycket bättre efter bara en vecka! Jag är ute och springer varje morgon och kör lite lättare styrka efter det. Tror inte jag minskat något speciellt i vikt eller kroppsfett under denna vecka men jag känner mig sund, frisk och pigg! Och jag ÄLSKAR det! :D Jag börjar helt enkelt bli en ny människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0