Glad Midsommar!

 
Igår firades det lite Midsommar även här nere på Kreta! Dock inte en traditionell svensk Midsommar såklart men lite ägg, lax och jordgubbstårta blev det allt! Jag gjorde för första gången en Pinocciotårta och med till jobbet. Den var riktigt god och uppskattad kan jag säga :) Vi bjöd även Michelle och Mario såklart så vi hade lite Midsommarfika.
 
På kvällen spelade Grekland-Tyskland och det var en bra match och mycket spännade i början men sen drog tyskarna iväg och vann med 4-2. Synd för grekerna men de avslutade iaf med en snygg straff. Efter matchen började vi stänga och C köpte med glass hem dels för att det var Midsommar och sen för att tröstäta lite för att Grekland förlorade :P Så vi satt och åt massa glass mitt i natten.
 
Och idag kan jag säga att jag fått sota för att jag åt både tårta och glass... Det var för mycket socker än vad min kropp klarade av.... Jag mår illa, har kramp i magen och har sprungit fram och tillbaka till toan och trott att jag ska kräkas. Det blir med andra ord inga mer sötsaker på ett bra tag! Så idag blir det ingen träning tyvärr...Har ingen ork i kroppen och sen har jag faktiskt en ganska så grym träningsvärk i ben och rumpa efter gårdagens styrketräning! Tanken är även att vi ska gå ut ikväll så jag får nöja mig med den träningen som blir då! 
 
Här kommer 3 bilder på midsommarmaten och den sista bilden på mig är ganska suddig då jag hade bråttom till bussen. Men tänkte ni skulle se att jag var midsommarklädd också hihi :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad gott det ser ut! O du e så midsommarfin:D puss

2012-06-24 @ 09:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0