Det finns bättre och sämre dagar...

Denna dag har inte varit lika bra som gårdagen. Har iaf varit väldigt varmt! 33 grader i skuggan och det är fortfarnde 26 grader varmt ute just nu och klockan närmar sig elva.
Igår var jag knappt hungrig alls och idag var det tvärtom kan jag säga... Vilket resulterade i massa småätande nu på kvällen så jag mår ärligt talat riktigt illa! Usch och fy, hoppas på en bättre dag imorgon och då ska jag ta med mig mer mat till jobbet så jag inte blir hungrig emellan målen. Brukar klara mig på max 3 mål mat/dag utan mellanmål. Men men det är inte så mycket att göra nu. Det är bara att förflytta sig till soffan och må illa framför Sverige-Ukraina! Imorn tar vi nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0