Nice dag på stranden!

 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit med Michelle, Mario och Vinnie på stranden. Vi åkte hemifrån vid tio och kom tillbaka vid fyratiden. Vi var på två olika stränder och hade det riktigt skönt! Vi tog massa bilder och jag kommer att lägga upp de imorn :) För nu är jag på jobbet :P Det var roligt att ha sällskap på stranden för en gångs skull! Och jag vågade mig på att bada oxå för min tatuering är helt läkt. Den har läkt superfint, men jag var dock noga med att täcka över den när jag solade.
 
Nu väntar några mer timmars jobb innan det är dags att sova! Imorn ska jag shoppa lite med Michelle innan jag drar till gymmet. Det är ju sommar-REA just nu som startade i måndags :) Nått fint borde man ju hitta :)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt det låter ! Här är det regn och 14 grader. Burr :(

2012-07-19 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0