Monster <3

 
Det är tur att denna fantastiska dryck finns! Är snart beroende av denna... När det är varmt och solen lyser rakt in i butiken framemot em/tidig kväll blir jag sjukt segt. Men dricker jag en Monster så blir det genast mycket lättare och jag orkar hålla igång på kvällen! :) Inte bra att dricka zero produkter men jag dricker den inte dagligen och jag varierar mellan denna och Lo-Carb.
 
Än så länge är det inte speciellt mycket kunder... Riktigt tråkigt att jobba när det inte händer något. Men snart börjar folk komma ner för middag och då brukar vi ha mer att göra! :) Håller iaf på och boostar upp med min Monster nu och har tryckt i mig en hel del salta mandlar. Bättre än glass och choklad men fortfarade över dagens intag. Jaja så kan det gå, bara hoppas på mycket folk så man får springa lite ikväll :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0