I'm Back!

Tjoho nu är jag tillbaka!
Har haft en liten bloggpaus kan man säga, har varit lite mycket hit och dit men nu ska jag blogga igen :)
 
Tänkte lägga upp lite bilder från kameran och sedan ska jag krypa ner i soffan!
Dagen idag har varit EXTREMT varm. 40 grader i skuggan! Jag jobbade dag och efter jobbet gick jag till gymmet och körde 26 min crosstrainer och sedan blev det ett mage+ ryggpass idag. Sedan åkte jag hem och lagade färsbiffar med chili och zuccini med en STOR sallad till! :) Mums mums! Imorn är det en vecka kvar tills jag åker hem för lite semester hemma i Sverige igen. Det ska bli roligt att träffa alla igen och framförallt min lilla Stella!
 
Nej nu ska jag gå till soffan! :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad roligt med ett nytt inlägg i bloggen:) det är så roligt att höra om din vardag. Fina bilder! Du är grymt brun! Snart ses vi. Ska bli sååååå roligt:D puss puss

2012-07-17 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0