En trött Madde...

Jag är trött...Känns konstant som att jag har lite smått med huvudvärk och lite energilös i kroppen. Men jag är 99% säker på att det är värmen från förra veckan. Nu börjar det bli lite svalare iaf men det är ju alltid minst 30 grader i skuggan!
 
Dagens träningspass blev 20 min crosstrainer + mage + rygg+ armar+ bröst + axlar. Sedan 3 km PW i lutning. Imorn blir det vila för då ska jag åka med Michelle, Mario och Marios kompis Vinnie till Stavros Beach. Det blir skönt för jag känner att det är läger efter en vilodag, är nog lite mör efter gårdagens konditionspass oxå. Det blev ju en del :P
 
Håret blev välditg bra iaf! Jag är nöjd, men bild på det kommer senare för jag har ingen kamera i närheten nu. Är nämligen på jobbet nu :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0