You're half of it so we cannot quit, keep building it up with brick after brick...

Imorse fick jag en Melina i sängen när C åkte till jobbet. Vi somnade ganska så snabbt om vilket var skönt! Men sen när vi vaknade igen och jag hade tänkt igår att jag skulle ut och springa var jag helt sjuuuuukt omotiverad. Men efter mycket om och men lyckades jag ta mig ut på en väldigt kort runda men med nästan bara uppförsbackar. Jag tänkte att det är ju bättre med en liten runda en ingen alls. Sen när jag kom tillbaka körde jag faktiskt styrka i nästan 30 min så jag känner mig ganska nöjd nu ändå med tanke på att jag var omotiverad.

Idag är det fredag, men det känns inte som fredag. Det känns egentligen inte som någon dag alls för alla dagar är i princip likadana. Jag tror det är ganska så nyttigt för mig (eller jag vet att det är det men svårt) att träna på att inte hela tiden vara uppbunden och vara alla till lags. Jag har jobbat väldigt mycket de senaste 2,5 åren så jag borde inte ha dåligt samvete men det är ju sån jag är.

Imornbitt om vädret är bra ska vi iaf försöka att göra ett nyy fiskeförsök och se om vi får något napp! De är lite annorlunda jämfört med att fiska i Sverige. I Sverige vanligtvis när man är ute på havet använder man sig av ett kastspö eller möjligtvis nät. Men här har man ett kastspö men man sätter på en vikt längst ner och sedan 3 krokar som man sedan vevar ner till botten. Det påminner lite grann om att pimpla strömming faktiskt.

Nu ska jag ta och göra mig iordning och ta en promenad till hamnen innan det kommer för mycket regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0