You should always look on the bright side of life...

Idag har jag inte skrivit speciellt mycket för internet har helt enkelt inte velat samarbete med mig. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt utan att lyckas. Men nu verkar det som att jag kanske kan få iväg ett inlägg iaf!

Idag har det blåst ännu mer än igår men det hindrade inte hela familjen Strandberg från att gå en riktig långpromenad på 10,8km :) Vi hade med oss lite matsäck och stannade mitt i skogen och fikade efter halva vägen ungefär. Efter fikat fortsatte vi en liten bit till enda tills vi kom fram till en stor äng där vi släppte alla 3 hundarna lösa. De sprang och lekte som bara den. Det blev dock väldigt skitiga... Men det hör väl denna årstiden till!

Efter 3 timmar kom vi tillbaka och då åkte mamma och jag och handlade lite grann i Stånga. Och när vi kom hem igen åt vi lite lunch. Sen vid 15.30 började sändningen från Göteborgs Horse Show så jag har suttit och tittat på det fram tills nu.

Snart ska vi ta och fixa med lite middag. Vi ska grilla!

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0