While looking for the answers...Only questions come to my mind...




Efter en jogging/powerwalk runda och en dusch känner jag mig lite seg i huvudet faktiskt. Inte i kroppen men det känns att jag sovit dåligt inatt. Jag kom faktiskt ihåg en sak av det jag drömde! Jag satt i en grön volvo V70 hemma på våran brygga på Djurö och jag skulle köra av bryggan in till land igen. I baksätet satt en kompis till mig och i framsätet bredvid mig satt hans syster. Hur som helst så stog bilen väldigt nära kanten på bryggan och jag skulle lägga i ettan och krypa sakta framåt. Men när jag satte foten på gasen började bilen att rulla bakåt och vi hamnade i vattnet. Fast allt gick bra, jag minns att i fick upp bilen och alla överlevde. Konstig dröm...

Jag tror att jag ska se på en film nu. Jag har en skypedate med min mamma lite senare efter hon slutat jobbet så det är ingen idé att bege sig ut igen. Och jag kan inte påstå att jag har så mycket lust att gå ut igen för det regnar som tusan!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var trevligt att höra din röst på Skype ;))vi ses om en vecka! Längtar såååå mycket efter dig. Puss

2012-02-16 @ 22:53:15
Postat av: MORMOR

HEJ KÄRA MADDE DU SKRIVER SÅ OTROLIGT BRA. JAG TYCKER ATT DU SKALL SAMMANSTÄLLA ALLA DINA ANTECKNINGAR VART EFTER DE KOMMER OCH SEDAN SÄNDA IN DEM TILL ETT BOKFÖRLAG. DET SKALL BLI SÅ ROLIGT ATT SNART FÅ SE DIG IGEN .STOR KRAM FRÅN MORMOR. MORFAR HÄLSAR OCKSÅ MED EN KRAM

2012-02-16 @ 23:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0