What doesn't kill you makes you stronger...



Om 1 vecka vid den här tiden befinner jag mig på Gotlandsfärjan påväg till våran stuga i Alskog. Det ska bli mysigt faktiskt och jag ska få träffa underbara Stella igen! Vi ska vara där i 1 vecka om jag inte minns helt fel...Sen är jag hemma hela mars och ska fixa mina papper, rida lite hästar och passa på att umgås med familj och vänner innan jag och Michelle åker ner till Kreta igen.

Jag kommer nog att få en chock när jag kommer tillbaka igen. Jag kan knappt föreställa mig snö och framförallt inte minusgrader! Det närmsta ja kommer snö här är när jag tittat upp på bergstopparna och det räcker för att jag ska tycka det ser kallt ut!

Igår såg jag 2 filmer som var väldigt intressanta. "Basic instict 1 och 2". De handlar om en kvinnlig författare som skriver böcker om mord och allt hon skriver händer i verkligheten. Och man tror hela tiden under filmerna att det är hon som mördar men det är det inte. På något sätt manipulerar hon alla runt omkring sig till att göra saker. Helt sjukt är det iaf men väldigt spännande så det kan jag tipsa om!

Ha en bra fredag och lyssna på låten så hörs vi senare!
 



 


Kommentarer
Postat av: fanny

sv; tacktack :D

2012-02-17 @ 11:51:26
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0